Happy Collection -kampanjan tarina löytyy nimensä mukana onnellisuudesta. Suomi on valittu jo kahtena vuonna peräkkäin maailman onnellisimmaksi maaksi. Tänä kesänä jaamme siten suomalaisten maailmankuulua onnellisuutta Helsinki-Vantaan myymälöissä ja ravintoloissa. Lisäksi kampanjalla halutaan vaikuttaa positiivisesti matkustajien valikoima- ja laatumielikuvaan Helsinki-Vantaan lentoasemasta.
- Kesä, loma ja onnellisuus kietoutuvat kauniisti yhteen tämän kesän markkinointikampanjassa, joka on kuvitukseltaan kaunis ja viestiltään iloinen. Lisäksi kokeilemme ensimmäistä kertaa Aukiota osana markkinointikampanjaa, ja uudenlaista vaikuttajamarkkinointityökalua, kampanjan suunnittelusta Finavian markkinoinnissa vastannut Maija Ilvonen kertoo.
The Happy Food Market avautuu heinä-elokuun vaihteessa Aukiolle
Happy Collection -kampanja näkyy lentoaseman digipinnoilla, mainoksina verkkosivuilla ja somessa sekä osassa lentoaseman myymälöissä ja ravintoloissa. Kampanja-aikana kentällä on esillä yhteensä yli 70 kampanjatuotetta ja -annosta.
Aukiolla toteutetaan viikolla 31 Happy Food Market -ruokatori, joka tarjoaa matkustajille tuoreita Helsinki-Vantaan ravintoloiden makupaloja, maistiaisia liikkeistä ja suomalaisia marjoja. The Happy Food Market on avoinna 31.7.–4.8. klo 12–17.
Vastaavasti somessa toteutetaan Facebook-arvonta, jossa valitsemalla suosikkituotteensa kampanjasivustolta voi kampanjan päätteeksi voittaa ne omaksi.
Happy Collection -kesäkampanja on käynnissä heinäkuun alusta elokuun loppuun. Kaikki kampanjatuotteet ja annokset löytyvät Finavian nettisivuille avautuvasta kampanjasivustosta.